Žlab z polymerického betonu MEA DM je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel.

Autobusová stání na terminálech i zastávky ve městech patří k nejvíce zatěžovaným pojezdovým plochám. Degradace vozovky a vznik nerovností je častým problémem těchto míst a při dešti se ještě navíc přidává odstřikování vody na chodce a cestující.

V případě liniového odvodnění se dá vzniku kaluží předejít tím, že se do styku hrany chodníku a silnice vloží monolitický žlab MEA DM. Žlab z polymerického betonu je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Této technické možnosti využili při rekonstrukci autobusových stání v Týnci nad Sázavou. Navíc jejich tichý přejezd nezvyšuje hlučnost místa. Zastávky jsou doplněny podélným odvodněním se žlaby MEA DM1000-1500-2000. Díky své konstrukci jsou vhodné nejen na zátěžové plochy, ale i pro rychlostní a městské komunikace.