Značka BMI BRAMAC se stala na základě nezávislého průzkumu mezi českými spotřebiteli Nejdůvěryhodnější značkou roku 2022 v oboru střešních krytin.

Důvěryhodné značky jsou renomovaným marketingovým programem, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Letos proběhl již osmý ročník pod záštitou společnosti ATOZ Marketing Services ve spolupráci s renomovanou výzkumnou agenturou NielsenIQ. Ta je odborným a nezávislým garantem ankety pořádané mezi českými spotřebiteli.

Rozsáhlého průzkumu se v roce 2022 zúčastnilo na čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili takřka 900 značek v 90 kategoriích. Ve většině kategorií je zařazeno 10 top značek dle prodejů. Každá kategorie má pouze jednoho vítěze, který získává logo Nejdůvěryhodnější značka. Logo funguje jako nezávislé potvrzení kvality či dobrá reference. Cílem tohoto programu je usnadnit zákazníkům orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality.

Slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2022 proběhlo v rámci galavečera 10. listopadu v Autoklubu České republiky v Praze. Ocenění pro značku BMI BRAMAC převzali managing director  společnosti Gerald Resch a country marketing manager Petra Sinkulová.

„Ocenění si velmi vážíme. Získat důvěru zákazníků je dlouhodobý a náročný proces. Udržet si ji, je však ještě těžší. Pro nás je ocenění další motivací, věnovat se technologickému rozvoji a inovacím, zlepšovat zákaznický servis a profesionální poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a očekávání zákazníků,“ říká Petra Sinkulová.

Nároky českých spotřebitelů rok od roku rostou a o úspěchu značky rozhodují kromě ceny a kvality výrobků i další přidané hodnoty jako spolehlivost, komplexní střešní systém či trvalá udržitelnost.  A přesně to je cesta, kterou se BMI BRAMAC před lety vydala, která z ní činí lídra v oboru a která může přispět k obhajobě titulu v následujících letech.